CLIENT: een huiskamerconferentie brengt honderden collega’s van Cronos samen rond mobiliteit

13 November 2020

Vertel het verder

IT-speler Cronos Group organiseert jaarlijks een infodag rond Week van de Mobiliteit voor al hun medewerkers. Maar hoe breng je honderden medewerkers die verspreid zijn over verschillende deelbedrijven bij elkaar in coronatijd? Met een huiskamercongres: “Cronos Care E-day” over innovatieve mobiliteit en welzijn! 

 

‘Hopin’ the new normal

 

Tijdens de Week van de Mobiliteit stimuleert Cronos Care - de afdeling Welzijn binnen de Cronos Groep - om gezonder en duurzamer naar het werk te komen. Niet simpel om in coronatijden in te zetten op bikefitting of het nieuwe aanbod elektrische leasewagens uit te proberen. Met het digitaal meetingplatform Hopin slaagden we erin de Cronosieten toch samen te brengen. In meerdere digitale ruimtes, konden collega’s verschillende workshops en interactieve talks meevolgen, vragen stellen aan onder andere de HR-dienst en een babbeltje slaan met collega’s. 

 

Achter de schermen 

  • 3 virtuele ruimtes
  • 4 talks over innovatieve mobiliteitsprojecten
  • 4 workshops over welzijn met een ergonoom, bikefitter, thuiswerktips...
  • 2 keynotes, met onder andere trendwatcher Tom Palmaerts
  • 16 sprekers en coaches
  • 500 registraties
  • Héél veel fruitboxen, die door een fietskoerier persoonlijk aan huis werden geleverd!
  • Talloze positieve reacties 

 

Wat de Cronosieten vonden van Cronos Care E-day? 

“Top, op deze manier heb ik ook dit jaar kunnen meevolgen.” 

“Super tof initiatief, top geregeld!”

“Prachtig gedaan!”

“Mooi initiatief, tot volgend jaar!”

Ook interessant!